قدرت ذهن نیمه هوشیار چگونه می تواند مسیر موفقیت را هموار کند
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
قدرت ذهن نیمه هوشیار چگونه می تواند مسیر موفقیت را هموار کند
قدرت ذهن نیمه هوشیار چگونه می تواند مسیر موفقیت را هموار کند

قدرت ذهن نیمه هوشیار و احساس مثبت

با توجه به دلایل موجود تنها افکار آمیخته به احساس می توانند روی ذهن نیمه هوشیار تأثیر بگذارند. حقیقت کاملا شناخته شده ای است که احساس یا هیجان بر اغلب مردم حکومت می کند. اگر درست باشد که ذهن نیمه هوشیار به سرعت بیشتری تحت تأثیر تکانش های فکری آمیخته با احساس و هیجان قرار می گیرد، لازم است که با احساسات و هیجانات مهم تر آشنا شوید.

 

هفت احساس مثبت عمده و هفت احساس منفی عمده وجود دارد. احساس منفی بی آنکه دخالتی داشته باشیم بر تکانش های فکری ما جای می گیرند و به ذهن نیمه هوشیار ما می رسند. اما جنبه های مثبت را باید به افکار تزریق کرد و راه انجام این کار تقلین به خویشتن است.

قدرت ذهن نیمه هوشیار  _ این تکانش های هیجانی به وجود مایهٔ خمیر ترش در نان شباهت دارند. زیرا تکانش های فکری را از حالت انفعالی به حالت فعال درمی آورند. با این حساب می فهمیم که چرا تکانش های فکری که به خوبی با احساسات درآمیخته باشند، بیش از تکانش های فکری که از استدلال سرچشمه می گیرند مهم هستند. شما مهیا می شوید تا گیرنده درون ذهن نیمه هوشیار خود را تحت تأثیر قرار دهید تا از آن برای جذب ثروت استفاده کنید.

بنابراین لازم است که روش کار این گیرنده درونی را بشناسید. باید به زبان او حرف بزنید و در غیر این صورت صدای شما را درک نخواهند کرد. گیرنده، احساس یا هیجانی را بهتر از هر چیزی درک می کند. با این حساب اجازه بدهید هفت احساس مثبت مهم و هفت احساس منفی مهم را برشماریم تا در شرایطی قرار بگیرید که با شناسایی این دو از جنبه های مثبت استفاده و از جنبه های منفی اجتناب کنید.

هفت احساس عمده مثبت

– میل و اشتیاق
– ایمان
– عشق جنسی
– دلگرمی
– تخیل
– امید
البته احساسات مثبت دیگری هم وجود دارند. اما این هفت مورد که به آن اشاره کردیم از جمله مهم ترین احساسات بشری هستند که باید از آنها در تلاش های خلاق استفاده کرد. براین احساسات مسلط شوید. و توجه داشته باشید که تنها استفاده و کاربرد آنها مؤثر واقع می شود. به غیر از این احساسات، به سایر احساسات مثبت نیز توجه‌ داشته باشید تا در وقت ضرورت از آنها استفاده کنید. فراموش نکنید که شما چیزی می خواهید که قرار است با پر کردن ذهن شما یا با تأثیر گذاردن بر احساسات شما ، ذهنیت جذب ثروت را در شما ایجاد کند.

هفت احساس عمده منفی

– ترس
– حسادت
– تنفر
– انتقام
– حرص
– خرافات
– خشم
احساسات مثبت و منفی نمی توانند به طور هم زمان ذهن شما را اشغال کنند.‌در هر لحظه تنها یکی از آنها بر ذهن شما حاکم است. این وظیفهٔ شماست کاری کنید که احساس مثبت در ذهن شما حضور داشته باشد. اینجاست که قانون عادت در شما کاربرد پیدا می کند. عادت استفاده از احساسات مثبت را در خود ایجاد کنید. مطمئن باشید که این ها سرانجام چنان بر ذهن شما مسلط می شوند که به احساسات منفی اجازه ورود نمی دهند. تنها با استفاده پیوسته و عملی از این  هاست که می توانید کنترل ذهن نیمه هوشیار خود را به دست گیرید.‌ وجود یک احساس منفی در ذهن هوشیار کافیست تا تمام کمک های سازنده ذهن نیمه هوشیار را از بین ببرد.

رابطه قدرت ذهن نیمه هوشیار و  قدرت شگفت انگیز دعا

حتما شما هم‌ دیده اید که اغلب اشخاص زمانی دست دعا به سوی خدا برمی دارند که همهٔ راه ها را آزموده اند و به جایی نرسیده اند. در غیر این صورت در اغلب موارد دعای شان رسمی و تشریفاتی است. حقیقی است که بسیاری از نیایش کنندگان زمانی تن به این کار می دهند که برای موفق شدن به هر دری زده اند و موفق نشده اند. این عده با ترس و تردید نیایش می کنند و ذهن نیمه هوشیار نیر با توجه به این احساسات عمل می کند. اگر شما به دلیلی دعا می کنید اما نگرانید که با دعا به آن نرسید، یا می ترسید که دعای تان مستجاب نشود، این دعا و نیایش بی اثر و بی حاصل است. اما گاه شاهد هستیم که دعای ما مورد اجابت قرار می گیرد.

اگر تاکنون دعای تان اجابت شده است، به حافظهٔ خود رجوع کنید و ببینید که در آن لحظه چه ذهنیت و چه روحیه ای داشتید. بدون شک در می یابید که سخن من امری نظری و تئوریک نیست. روش ارتباط با خدا، شباهت زیادی با ارتعاش صدا به وسیلهٔ رادیو دارد. اگر از طرز کار رادیو اطلاع داشته باشید، می دانید که صدا را نمی توان مخابره کرد و شنید مگر آنکه آن را تبدیل به ارتعاشاتی کنید که گوش انسان آن را بشنود. ایستگاه فرستنده رادیویی صدای انسان را می گیرد و با ارتعاشاتی که در آن ایجاد می کند، آن را به گوش می رساند. تنها در این صورت است که می توان صدا را مخابره کرد.

قدرت ذهن نیمه هوشیار در حکم واسطه ای است که دعا و نیایش انسان را به شکلی قابل درک برای فراست بی انتها، تبدیل می کند. پیام را به او می رساند و از او پاسخی در قالب برنامه یا نظریات قطعی دریافت می کند. این اصل را فراموش نکنید. به همین دلیل است که تنها خواندن یک کتاب دعا نمی تواند ارتباطی میان ذهن انسان‌ و فراست بی انتها ایجاد کند.



برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید: برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:
بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: